Keskustelu

Nainen, vm. 861 v., 11 v. tai 21 v.13.4.2016 14:01
Huumeiksi ja muiksi huumausaineiksi luokiteltavien aineiden käyttäminen, toiselle ihmiselle (esim. huoltajalle) määrätyt reseptilääkkeet, tulehduskipulääkkeet ja puudutusaineet, keskushermostoon vaikuttavat aineet, huumausaineiden katukaupasta tutut aineet ja niiden yhdistäminen toistuvaan väkivaltaan ovat yleisin lähtökohta lapsiin kohdistuneessa seksuaalisessa väkivallassa.

Myöhemmin mm. psykiatrista tutkimusta (tai pakkohoitoa) koskevan mielenterveyslainsäädännön väärinkäyttäminen ja korruptio, hulluksi, vaaralliseksi, hidasälyiseksi ja vammaiseksi diagnosointi ja nimittely, kunnianloukkaaminen ja psykopatologinen manipulaatio ovat usein rikoksen kohteen eli seksuaalisen väkivallan tekijälle, rikoksen jo aikuiselle uhrille rikolliset tekojen jatkamista. Tällaista ylläpitää mafia tai muu järjestäytynyt rikollisuus yhä tänään suomalaisessa yhteiskunnassa.

Tyypillisimmissä tapauksissa tekijä leimaa, pilkkaa, nimittelee ja mustamaalaa rikollisuuden uhria mielenterveysongelmaiseksi, sairaaksi, vaaralliseksi, perverssiksi ja hulluksi sekä seksuaalisen rikollisuuden uhrin kuvittelevan asioita tai olevan paranoidi. Uhrin väitetään vaikkapa olevan pakkomielteinen keskittymiseltään seksuaalisuuteen tai rakkauteen myös aikuisena, koska rikolliset eivät pidä kumpaakaan aihetta tärkeänä ihmisen yksilölliselle kasvulle, kehitykselle tai edes aikuiselle elämälle. Yleisiä syytöksiä perusturvan sosiaali- ja terveysalalla toimivien tai jo eläköityneiden henkilöiden kohdalla on uhrin kokemusten ja oikeuksien sivuuttaminen rikollisten kuulemiseksi ja toiminnan tukemiseksi aihetta varjostavan epävarmuuden ja kyvyttömyyden kohdalla.

Aikuisellekaan uhrille ei tarjota mitään lainoppineita ratkaisuja tai oikeuskäsittelyjä. Vaikka perheenjäsenet, sijaisperheiden jäsenet ja muut ympärillä toimineet aikuiset, järjestäytyneen rikollisuuden tekijät ja korruptoituneet viranomaiset tunnettuja rikollisia lähellä olisivat täysin tietoisia rikoksen uhrin kokemuksesta, ei sitä oikeusjärjestelmä ole onnistunut näyttämään toteen lukuun ottamatta esimerkiksi rikollisten hallussa olevia asiakirjaväärennöksiä joilla rikolliset esittelevät korruption voimaa ja valtuuksiaan yhteiskunnassa joka vaikenee mieluummin asiasta ja vaimenee asiaan liittyvistä käsittelyistä joissa uhri on jo hävinnyt ennen kuin on päässyt oikeuden istuntoon.
Minun tapauksessani minut raiskattiin, pakotettiin seksuaalisiin tekoihin, pahoinpideltiin törkeästi ja lievästi, huumattiin ja minun ruumistani myytiin ollessani alle kouluikäinen. Kukaan ei mennyt tapauksesta vankilaan eikä asiaa ole käsitelty oikeusteitse. Juridisesti ajateltuna kukaan ei tullut rangaistuksi vuosia jatkuneista rikollisista teoista. Yhteiskunnan oikeudenmukaisuus tulisi näyttäytyä jossain, mutta korruptoituneiden tekijöiden yhä jatkaessa toimintaansa siitä on olemassa vain vapaaehtoisten toimijoiden terve, moraalinen oikeudentaju.

Tekijät toimivat yhä ja ovat suositelleet minulle esim. tämän sivuston esittelemän järjestön haltuunottoa ja hallinnointia lastensuojelussa rikollisuuden pysäyttämiseksi. Sen kuitenkin ohjeistaisin ensin esim. Mannerheimin Lastensuojeluliiton puheille.

N/ARe: 1 v., 11 v. tai 21 v.13.4.2016 20:20
Keskusteluun pyydetty osallistumaan Suomen Poliisi ja iltapäivälehdistö. Myös foorumin muilla osioilla keskusteluissa tärkeitä ja ajankohtaisia aiheita lastensuojelutehtävien tekemiseksi ja lastensuojelun parantamiseksi kotimaassa. Yhdessä talkoilla mukaan (jos muu ei auta).

Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*