Keskustelu

AnonyymiLove ry:n yhteystiedot16.9.2015 14:35
Hei,

olisi kiireellistä asiaa lapsensuojelutyössä. Jos yhdistyksellänne on minkäänlaista postiosoitetta, se olisi nyt yhteistyökuvioiden takia välttämätön. Suosittelen kaikkia uhreja ja uhrien kanssa työskenteleviä tutustumaan yhdistykseen Delfiinit ry.

Terhi ViikRe: Love ry:n yhteystiedot16.2.2016 14:38
Hei,

Olen MLL Aviapoliksen kerhovastaava ja olemme suunnittelemassa tänne Aviapolis-alueelle naisten itsepuolustuskurssia. Meillä on sunnuntai-päivisin alueen koulussa liikuntavuoro jolloin voisimme kahden tunnin koulutuksen pitää. Onko teillä kontakteja Vantaalla toimiviin tahoihin jotka toteuttavat koulutuksia?

OMRe: Love ry:n yhteystiedot30.3.2016 9:20
Yhdistyksen taloudellinen tilanne on heikko. Alueella liikkuvan tiedon mukaan yhdistyksen tämänhetkinen hallitus on katumuksen osoituksena perustettu entisen lastensuojelurikollisen lähtökohdista. Tällaisesta lähtökohdasta sivustolla vierailevat alan ammattilaiset varmasti ymmärtävät, että myös yhdistys Love ry tarvitsee vapaaehtoisia, apua, tukea ja avustusta nykyisten lastensuojelua käsittelevien ongelmatilanteiden purkamiseen. Käytännön tilanteissa Love ry ei ole pystynyt vielä tarkentamaan avuntarvettaan tai vastannut esim. yllä mainittuihin viesteihin. Tämän perusteella voisi päätellä, että Love ry ei ole valmis ottamaan vastuuta, mutta pystyy toimimaan hyödyllisenä väylänä tiedottamiseen. Toivottavasti Love ry uskaltaa tehdä rohkeasti yhteistyötä muiden saman alan ihmisten kanssa omasta taustastaan huolimatta. Kaikkein luotettavin taho valtakunnallisesti lastensuojelua käsittelevien kysymysten kanssa on Mannerheimin Lastensuojeluliitto, jonka kanssa keskustelun yhdistyksen johto voisi aloittaa vaikka heti. Kun puhutaan sitten uhrien oikeuksista, on nyt huomioitava perusturvan palvelualuekohtaisesti sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset, muut lainoppineet viranomaiset (kuten poliisi ja asianajajat) sekä muut luotettavat aikuiset (ihan kaikkien kaikkien julkisten palvelujen työntekijät ja muut vapaaehtoiset) voivat osallistua lastensuojelussa ongelmallisten tilanteiden selvittämiseen ja lapsen oikeuteen saada ihmisarvoista kohtelua ja se mitä kaikille lapsille kuuluu: lapsen juridiset oikeudet.

FWDRe: Love ry:n yhteystiedot25.4.2016 15:50
Kiitos hienosta vastauksesta.

Ari Kiviaho/Mielentaide ry Re: Love ry:n yhteystiedot25.8.2016 13:19
Toimin valtakunnallisen mielenterveyskuntoutujien taideyhdistyksen Mielentaide ry:n perustajajäsenenä ja nykyisenä toiminnanjohtajana. Löysin Love ry:n sivut ja itsekin harmittelin yhteystietojen puutetta, sillä näen yhdistyksenne toiminnan rakenteessa ongelmia, joissa voisin kenties konsultoida ja tiedossani olisi vinkkejä, joilla saisitte ihan kelpoa toiminta-avustustakin.

Vapaaehtoisten toimijoiden löytäminen on haastavaa myös Mielentaiteessa ja kenties tässäkin suhteen voisi löytyä kanava yhteistyölle. Voitte käyttää sähköpostiani ottaaksenne yhteyttä.

Itse olen myös lapsiväkivallan sekä seksuaalisen hyväksikäytön uhri.

Mielentaiteesta lisää löytyy www.mielentaide.fi, joka löytyy myös Facebookistakin.

Ps. Henkilötietolainsäädäntö vaatii rekisteriselostetta, jollain olisi järkevää lisätä sivuillenne ja siinä tulee kertoa mihin jäsentietoja käytetään, miten rekisteri on suojattu ja kuka/ketkä toimivat rekisterinpitäjinä. Yhteystietoja voi luoda sellaisiakin, jotka eivät johda kenenkään kotiin tai fyysiseen paikkaan vaan ainoastaan aikaan saavat kontaktin. Sellainen olisi toiminnallenne tärkeätä.

Kirsi MarianneRe: Love ry:n yhteystiedot29.5.2017 23:43
Katoppa olisiko tuosta Olli Förstin. Töistä jäseneksi. Limingan taidekoulu. Taulut miten sattuu. Mut kokoelma. T. Kirsi

Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*